PRESENTACIÓ
LLIBRE DE L'ALUMNE
ADVANTAGE

ENGLISH FOR COMMUNICATIONS (contingut en anglès)

 

  • With a practical and modern approach, this book integrates practice and theory, to enhance the English learning process. The book focuses on basic communication techniques and on the relationship between clients and companies, which comprise both marketing strategies and consumer rights.
  • Contents are distributed in 13 units, which include case studies and exercises to complete in English that compound what has been covered in each unit.
  • With the help of the listening comprehension tasks designed for each unit, students reinforce their previous knowledge and are able to appreciate the practical value of new knowledge attained in class.
  • S’ofereix al professor usuari el servei exclusiu Macmillan Advantage, on pot trobar en un mateix lloc una completa bateria de materials complementaris per garantir una atenció personalitzada als alumnes.

AUTORS:

María Zabala Peña, Beatriz Papaseit Fernández, Carmen Blanco García, Francisco Lobato Gómez i Fernando L. Villagrá

EL LLIBRE DE L’ALUMNE D’UN COP D’ULL

 

Consulta l’índex del llibre, descarrega’t una unitat de mostra i descobreix com s’organitzen els continguts dins d’una unitat i la metodologia d’ensenyament que s’aplica.

RECURSOS A ADVANTAGE

 

Macmillan Advantage es un espai dissenyat per fer la teva vida més fàcil, amb tots els recursos en un mateix lloc, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu. Aquí no només trobaràs tots els materials que necessites per a les teves classes, sinó també legislació, formació, etc… per fer les teves tasques habituals més senzilles i agradables.

Aquests són els recursos disponibles a Advantage per English for Communications: