PRESENTACIÓ
LLIBRE D'UN COP D'ULL
ADVANTAGE

COMUNICACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT

 

  • Aquest llibre atén les necessitats empresarials actuals. Comença tractant els aspectes més generals, que permeten adquirir uns coneixements suficients per interactuar de forma eficaç en la societat, tant de forma personal com empresarial. Es posa l’accent en les noves formes de comunicació (xarxes socials, blogs, comunicacions telemàtiques, etc.), entre particulars, empreses, i fins i tot amb l’Administració. Es recullen les diferents tècniques de comunicació amb el client, la gestió de les consultes, queixes i reclamacions, així com el servei postvenda.
  • Cada unitat es desenvolupa mitjançant explicacions teòriques dels continguts, acompanyades de Casos pràctics resolts i Exemples per facilitar-ne la comprensió. I es tanca amb múltiples Activitats que permeten una eficaç assimilació dels conceptes, un Cas final que engloba tot el que s’ha après i una Avaluació tipus test per consolidar els continguts.
  • Tot el llibre està adaptat a la nova normativa lingüística de l’Institut d’Estudis Catalans i l’annex ofereix un resum de les principals novetats ortogràfiques i gramaticals de la llengua catalana, així com un recull de models de correspondència comercial.
  • També s’aporta un codi d’accés al material digital on, a més del llibre, poden trobar-se enllaços a pàgines web recomanades, legislació, documents i activitats interactives.
  • Macmillan Education t’ofereix els més variats recursos per a professors disponibles en Advantage: solucionaris, projectes finals, presentacions multimèdia, generador de proves d’avaluació, etc.

 

AUTORA:

María García-Saúco Hijano

EL LLIBRE D’UN COP D’ULL

 

Consulta l’índex del llibre, descarrega’t una unitat de mostra i descobreix com s’organitzen els continguts dins d’una unitat i la metodologia d’ensenyament que s’aplica.

RECURSOS A ADVANTAGE

 

Advantage és un espai amb tots els recursos en un mateix lloc, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu. Aquí no sols trobaràs tots els materials que necessites per a les teves classes, sinó també legislació, formació, etc.

Aquests són els recursos disponibles a Advantage per Comunicació i Atenció al Client: