COMUNICACIÓ EMPRESARIAL I ATENCIÓ AL CLIENT
Edició actualitzada 2024
Impulsa la FP amb la Intel·ligència Artificial
Les novetats de Gestió Administrativa de Macmillan Education porten un accés a una eina GENIAL, un assistent personal per als teus materials de Formació Professional de Macmillan Education que revolucionarà el procés d’ensenyament-aprenentatge.
Novetats nova Edició
- Els continguts revisats i actualitzats et permeten impartir les matèries tenint en compte els canvis produïts al sector:
- Es recullen les claus imprescindibles per atendre les necessitats de les organitzacions en l’àmbit de la comunicació i atenció al client.
- Es plantegen situacions que se cenyeixen a la realitat laboral actual.
- Es contemplen els nous sistemes de comunicació: xarxes socials, blogs, comunicacions telemàtiques…, sense deixar de banda la importancia d’expressar-se correctament, ja sigui oralment o per escrit.
- Aquest llibre recull en 10 unitats les claus imprescindibles per atendre les necessitats de les organitzacions en l’àmbit de la comunicació i l’atenció a client. Permet adquirir els coneixements suficients per interactuar eficaçment, tant de manera personal com empresarial, en la societat. S’hi plantegen situacions que se cenyeixen a la realitat laboral actual. També es posa l’accent en els nous sistemes de comunicació –xarxes socials, blogs i comunicacions telemàtiques– sense deixar de banda importància d’expressar-se correctament, tant oralment com per escrit. Les unitats finals aborden l’atenció a client i la protecció al consumidor.
- Totes les unitats s’organitzen mitjançant explicacions teòriques acompanyades de nombrosos casos pràctics, exemples i activitats. Amb aquests continguts pràctics es convida l’alumne a desenvolupar la seva capacitat investigadora i creativa. L’annex mostra regles d’ortografia bàsica/actualitzades i abreviatures, cartes comercials, etc.
- El llibre conté un codi d’accés al material digital on podreu trobar enllaços a pàgines web recomanades i altres recursos digitals per a docents i alumnat.
- Macmillan Education t’ofereix els més variats recursos per a professors disponibles en Advantage: Programacions per resultats d’aprenentatge, solucionaris, projectes finals, presentacions multimèdia, generador de proves d’avaluació, etc.
AUTORA:
María García-Saúco
ISBNs:
Comunicació Empresarial i Atenció al Client – ISBN: 978-84-19636-30-0
Operacions Auxiliars de Gestió de Tresoreria (2025) – ISBN: 978-84-10207-03-5
Tractament de la Documentació Comptable (2025) – ISBN pack: 978-84-10207-09-7
Operacions Administratives de Recursos Humans (2025) – ISBN: 978-84-10207-11-0
Operacions Administratives de Compravenda – ISBN: 978-84-19636-28-7
Tècnica Comptable – ISBN: 978-84-19636-26-3
Empresa i Administració – ISBN: 978-84-19636-24-9
Aplicacions Informàtiques – ISBN: 978-84-16092-52-9
En vols saber més?
Ens encantaria ajudar-te a trobar la solució perfecta per a les teves classes.
RECURSOS A ADVANTAGE
Advantage es un espai dissenyat per fer la teva vida més fàcil, amb tots els recursos en un mateix lloc, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu. Aquí no només trobaràs tots els materials que necessites per a les teves classes, sinó també legislació, formació, etc… per fer les teves tasques habituals més senzilles i agradables.
Aquests són els recursos disponibles a Advantage per Comunicació Empresarial i Atenció al Client: